1.3.06

αποσιωπητικά...


αποσιωπητικά...





Θα έχετε προσέξει στα κείμενά μου ότι κάνω (κατα) χρήση των αποσιωπητικών... σήμερα αναρωτήθηκα και ρώτησα κάποιον γιατί το τελευταίο διάστημα βάζει αποσιωπητικά στα γραπτά μηνύματα που μου στέλνει... δεν είχε, δεν ήθελε να μου πει κάτι γι' αυτό. Τι σημαίνουν λοιπόν τα αποσιωπητκά, ως σημείο στίξης;


<<< Τα αποσιωπητικά σημειώνονται όταν δεν τελειώνουμε τη φράση.Με τα αποσιωπητικά δηλώνεται επίσης θαυμασμός, ειρωνεία, συγκίνηση,
φόβος, δισταγμός, ντροπή, περιφρόνηση, απειλή
κτλ., για όσα θα σημειωθούν
αμέσων κατόπιν.Aποσιωπητικά σημειώνομε, σ' ορισμένες περιπτώσεις, και μετά από
θαυμαστικό ή ερωτηματικό, στις περιπτώσεις αυτές δείχνουν ένα σταμάτημα στην
ομιλία.Αποσιωπητικά χρησιμοποιούμε και στην περίπτωση δισταχτικής ομιλίας, χωρίς
ν' αποσιωπούμε τίποτα, προκειμένου να τονιστούν εκείνα που θ' ακολουθήσουν.>>>


...Δεν ξέρω γιατί τα
χρησιμοποιώ εγώ, τουλάχιστον όχι σε όλες τις περιπτώσεις...

...Δεν ξέρω γιατί τα χρησιμοποιείς εσύ, αλλά φοβάμαι μήπως μετά τα αποσιωπητικά ακολουθήσει στα μηνύματά σου η παύλα...
Tελεία και Παύλα...




17 Σχολια:



george Le Nonce ειπε...

Μπορεί να δείχνουν και αυτό που δεν αντέχεις να πεις, αυτό για το οποίο
πρέπει να σωπαίνεις, αυτό το οποίο δε λέγεται ούτε σημαίνεται, αλλά
νιώθεται...


1/3/06
21:11

lemon ειπε...

Καλά Raffinata, ξέρεις πόσο καιρό αναρωτιέμαι γιατί κι εγώ βάζω τόσο συχνά
αποσιωπητικά?? Ούτε θα το σκεφτόμουν ότι μπορούσα να βρώ την απάντηση-οτι
ΥΠΗΡΧΕ εξήγηση, πολύ χάρηκα που το έψαξες!
Για μένα δείχνουν και λίγο
νάζι, λίγο ανάγκη για χάιδεμα, σαν να κουνάς τις βλεφαρίδες σου την ώρα που
μιλάς (!!) - λίγο διστακτικά, λίγο ευγενικά, λίγο σαν να περιμένεις
ενθάρρυνση, λίγο σαν να μην θέλεις να επέμβεις στην ζωή του άλλου, αλλά θέλεις
την άδειά του για να πεις τη γνώμη σου..κάτι τέτοιο! :)


1/3/06
22:02

drugstv ειπε...

Συμβολιζεις τις λεξεις τις οποιες θα ηθελες να πεις αλλα δεν λες...


1/3/06
22:19

Darthiir the Abban ειπε...

...

καλά....


1/3/06
23:21

Lysippos ειπε...

Σημεία Στίξης
Οι σιωπές σου ...
Τελείες, κόμματα,
αναπνοές

Σημάδια Πλήξης
Οι κραυγές σου ...
Παύλες, διαλυτικά,
αποστροφές


1/3/06
23:29

Μαριλίνα ειπε...

και γω χρησιμοποιοώ παοσιωπητικά...
μάλλον θέλω να σκέφτονται οι άλλοι
αυτά που λέω =Ρ


1/3/06
23:52

Markos ειπε...

τελείες παύλες; Για ... σήματα μορς μιλάμε; :)
Εδώ τα αποσιωπητικά
μπήκαν για να αναδειχτεί το (υποτιθέμενο) χιούμορ.
Καλή μήνα !!


2/3/06
01:04

Μαύρος Γάτος ειπε...

...---...---...---...---...---...---...---...---...---...---...---...---...


2/3/06
02:43

mosaic ειπε...

Τα αποσιωπητικά είναι αυτό που μένει όταν το νόημα έχει τελειώσει.Είναι το
νόημα πέρα απ το νόημα.Κι ίσως έτσι να είναι σημαντικότερα απ αυτό.


2/3/06
05:48

raffinata ειπε...

κι η γραφή μας κυριολεκτικά να έχει σχέση με την ψυχική, συναισθηματική μας
κατάσταση; που θα πάει, θα μάθω να τελειώνω τις σκέψεις και προτάσεις μου...
να μη αφήνουμε μισά τα πράγματα ε;

καλημέρα,
ζόρζ γλυκιέ
μου
λεμονάκι μυρωδάτο
νίκο φιλαράκι
καμηλιέρη της ερήμου
έφηβε
λύσιππε
μαριλίνα σκεπτομενη
μάρκο χιουμορίστα
γατούλη
ανεξήγητε
:)))


2/3/06
05:52

Λαμπρούκος ειπε...

Κι εγώ ρε πα΄δί μου έχω την αίσθηση ότι πάνε παντού και πάντα. Σαν την
κοκα-κολα ένα πράγμα...


2/3/06
09:05

Marialena ειπε...

Καλημέρα! Μήπως είναι καλύτερα αυτή η Παύλα και ας το τρέμεις? Μήπως...
Μ.


2/3/06
11:33

Vasiliki ειπε...

....καλημερα οολη μερα!!!....
(τι εγω εξω απ΄τον χορο θα
'μενα?...)
:)))


2/3/06
11:38

araxtos ειπε...

εφτά νομά...
σ ένα δωμά...
που να ξαπλώ...
να κλείσεις
μά...


ara...& li...


2/3/06
12:14

rodia ειπε...

Βάζω συχνά δυο τελείες ανάμεσα σε λέξεις.. ετσι (νομίζω ότι) δηλώνω το
δισταγμό μου.. αν κάτι δλδ δεν είμαι σιγουρη ότι έτσι είναι.. Γράφω σα να
μιλάω περίπου.. Εδώ δε γίνεται συζητώντας να γράφουμε λογοτεχνία, ε;


:-)


2/3/06
16:56

Γιουτζίν ειπε...

απο
σιωπη
τικιτακα


3/3/06
01:11

περαστικός ειπε...

Έχει γράψει κάπου ο Έκο για την κατάχρηση των αποσιωπητικών στα Ιταλικά.
Δεν θυμάμαι σε ποιο από τα βιβλία του το διάβασα, αλλά ήταν αρκετά
ενδιαφέρον... :)

0 Σχολια

Δημοσίευση σχολίου

Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

Κεντρικη